غم


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...

 

روزی که به دنیا آمدم صدایی در گوشم طنین افکند وگفت:من تا آخرعمربا تو هستم......به او گفتم :تو کیستی؟گفت :((من غمم))........درآن لحظه فکرکردم غم عروسکی است که بعدها با او بازی خواهم کرد ولی حالا میبینم که من عروسکی هستم در دست ((غم)) ......... وقتی ماه به پیشواز شب میرود کوچه ها از صدای اخرین عابرتهی میشود من وغم با کوله باری از درد ورنج در انجا قدم میزنیم.....در این میان تو گریه نکن ای واعظ شکوفایی باران....زیراباید بروم وبا غم غربت خویش بسازم ودردجدایی را ازجدارهای قلبم پاک کنم...اما این را بدان که :قلب من هر لحظه وهرجا به یادتومی تپد.........



نظرات شما عزیزان:

sigarshokolati
ساعت14:47---28 خرداد 1393
سلام وب قشنگی داری خوشم اومد

خوشحال میشم بهم سربزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:عشق,ساعت 14:4 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com