...........


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...

)دوست دارمش،میترسم بگویم و بگویید “مـــــــــــــرســــــــــــــــــی”
2)دختره ازدوستت دارم گفتنای هر شب پسر خسته شده بود یه شب

وقتی که پسره بهش sms فرستاد دختره بدون اینکه sms رو باز کنه موبایلشو گذاشت زیر بالشت

و خوابید صبح وقتی از خواب بیدار شد مادر پسره بهش زنگ زد گفت پسرم مرده,دختر اشک

تو چشماش جمع شد و رفت سراغ smsشب قبل ,پسره نوشته بود تصادف کردم به زور

خودم رو رسوندم جلو درتون بیا پایین برای آخرین بار ببینمت
3)یه قرآن گذاشتم بین خودمو عشقم,گفتم اگه منو دوست داری دست بذار رو قرآن بگو!
گفت یعنی تو به من شک داری ؟گفتم آره,اشک تو چشماش جمع شد دستشو

گذاشت رو قرآن گفت:به قرآن من کس دیگه ای رو دوست دارم
4)وقتی که به جای “بمان” میگویی “هرطور که راحتی”بوی خیانت می دهی
5)میگویند دلتنگت نباشم,خدای من انگار به آب بگویی خیس نباش
6)وقتی دلم عطر تنت را می خواهد به باد هم “التماس”میکنم….”خدا” که جای خود دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 تير 1393برچسب:,ساعت 2:5 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com