love


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...

انگشتر یادگری با عطر خدافظی. یه مشت حرفایی که باعث شد ازهم جدابشیم. غرور خاطرات یه قرص ارام بخش. واسم بسه شما دوتا باهم راه برین. ببین بغضمو همه حرفات خاطرم هست. قسم میدمت نیا توخوابم هرشب. نمیخوام ببینمت
دوباره دردادم شروع شه. به قرآن همه عکساتو پاره کردم. توای که روزارو میشمردی که برسیم به هم. چی شد نموندی یه هفته بی من.تونبود من چندنفر دستاتو میگیرن. به چندنفر گفتی که براتو میمیرم. خیلی وقته زده به سرم داغم که میگم. با چشمام دیدم دلم باور نمیکرد که تو او اون غریبه خیلی راحت جلو من میخندی ه ه باشه بخند.
حالا میگی کمکم کن میخوای برگردی. چیه شدی فقط واسش سرگرمی. مگه نگفتم میام همه چی عوض میشه.
مگه روزای بدی رو بامن سر کردی.
توکه خودت میگفتی میمونی واسه من. حالا پیام لاو تو گوشی دوستام ببینم. بی انصاف فرشته ی من ک توبودی. ولی الان چی معلوم نی دست کدومی.
خودش میدونه با کیم همه این حرفارو. یه چندوقت با من حالا یه مدتم با تو. همین طور دست اینو اون داری میشی پاسکاری. خیلی قرص و محکم رو همه حرفات واستادی. که گفتی بازی دادن من بامزست من دوست داشتم لامصب. واسم فقط بودی یه عشق مجازی نه. جز اینا چیزی نبود بین ما اصن………



نظرات شما عزیزان:

eh3@n
ساعت16:22---27 شهريور 1393

________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
________________@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
__@@@@@@@@@@@@@@_______
_______________________________
_________@@@@@@@___________
_____@@@@@@@@@@@_________
___@@@@@______@@@@@_______
__@@@@@_________@@@@@_____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
_@@@@@___________@@@@@____
__@@@@@_________@@@@@_____
___@@@@@______@@@@@_______
______@@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@____________
________________________________
__@@@@@____________@@@@@__
___@@@@@__________@@@@@___
____@@@@@________@@@@@____
_____@@@@@______@@@@@_____
______@@@@@____@@@@@______
_______@@@@@__@@@@@_______
________@@@@@@@@@@________
_________@@@@@@@@@________
__________@@@@@@@@_________
___________@@@@@@@_________
____________@@@@@@__________
_______________________________
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
_________________@@@@@______
____@@@@@@@@@@@@@_____


سعید
ساعت21:09---7 تير 1393
واقعا عالی بود

مجيد
ساعت14:31---3 تير 1393
عالي است واقعا خيلي خوبه
پاسخ:مرسی از لطفت مجید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,ساعت 14:35 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com