غم


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت9:25---26 آذر 1393
سلام عزیزم واقعا وبلاگ زیبایی داری مطالبت خیلی مفید و باحال و قشنگن من که لذت بردم تم سایتت هم خیلی جالب و خوبه اگه

امکان داشت سایت ما رو لینک کنید ما هم هوای وبلاگتونو خواهیم داشت



http://iranmedia.in

به نام

دانلود آهنگ جدید



بعد از گذاشتن لینکون از طریق تماس با ما از سایت ارسال کنید لینکتونو تا ما هم لینک شما رو بذاریم خسته نباشید


ارسلان
ساعت13:01---7 آذر 1393
سلام آرزو جان
وب خیلی خیلی خیلی قشنگی داری...
ارادتمند شما ارسلان


nano
ساعت16:24---25 شهريور 1393
غم عشقت بیابان پرورم کرد
هوای بخت، بی بال و پرم کرد
به ما گفتی صبوری کن صبوری
صبوری، طرفه خاکی بر سرم کرد


محمدرضا
ساعت13:38---23 شهريور 1393
پشت صحراي دلم شهريست/
يك دوست در انجا دارم هر كجا كه هست به هر فكر به هر كار به هر حال عزيز است
خدايا تو نگه دارش


محمدرضا
ساعت13:35---23 شهريور 1393
چ دردي بيشتر از اينكه دردم را نميداني//
به چشمم خيره ميماني نگاهم را نميخواني//
به من گفتي چرا سنگي//
چرا اينگونه دلتنگي//
من از درد تو ميميرم نگو ديگر نميداني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393برچسب:,ساعت 23:55 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com